Manifestations of the burnout syndrome within the teaching staff C Sas, D Boroș, E Bonchiș Procedia Social and Behavioral Sciences 11, 266-270, 2011 | 43* | 2011 |
Fundamentele pedagogiei C Sas Note de curs, Editura, 2007 | 7 | 2007 |
DEVELOPING REASONING IN STUDENTS WITH ABOVE AVERAGE COGNITIVE SKILLS. D Boroş, C Sas Journal of Psychological & Educational Research 19 (2), 2011 | 6 | 2011 |
Cunoaşterea şi dezvoltarea competenţei emoţionale C Sas, D Boroş, F Cioban Editura Universităţii din Oradea, 2010 | 5 | 2010 |
Educaţie permanentă: ghid pentru iniţiatorii programelor universitare de formare continuă CM Sas, E Bonchiş, T Săveanu Editura Universităţii din Oradea, 2011 | 2 | 2011 |
Activitatea şi personalitatea cadrului didactic pentru ciclul primar CM Sas Editura Universităţii din Oradea, 2006 | 2 | 2006 |
Practica pedagogică – Suporturi teoretice şi metodologice pentru studenţi şi mentori C Sas, C Popa Editura Imprimeriei de Vest, Oradea, 2004 | 2 | 2004 |
Fundamentele pedagogiei: note de curs CM Sas Editura Universităţii din Oradea, 2005 | 1 | 2005 |
Aspecte psihopedagogice ale cunoaşterii copilului preşcolar C Sas Repere psihopedagogice şi metodice actuale īn curriculumul preşcolar, 153-172, 2014 | | 2014 |
Personalitatea cadrului didactic. Profesionalizarea carierei didactice: statut, roluri, competenţe, standarde, formare iniţială şi continuă, evaluare şi autoevaluare C Sas Pedagogie şi elemente de psihologie, 311-321, 2012 | | 2012 |
Managementul proiectelor de cercetare īn Ştiinţele educaţiei C Sas Pedagogie şi elemente de psihologie, 301-310, 2012 | | 2012 |
Familia şi tulburările de īnvăţare ale copilului C Sas Familia şi rolul ei īn educarea copilului, 189 - 206, 2011 | | 2011 |
Experienţe şi tendinţe europene īn pregătirea cadrelor didactice C Sas Editura EUROLOBBY, Bucureşti 4, 310-332, 2011 | | 2011 |
Empatia si semnificatia acesteia in context didactic C Sas, D Boroş Prioritati actuale in procesul educational, 511-518, 2011 | | 2011 |
Familia şi copilul cu cerinţe educative speciale C Sas Familia şi rolul ei īn educarea copilului, 173-188, 2011 | | 2011 |
Study Regarding the Teachers’ Needs of Continuous Formation C Bonchiș, Elena, Sas EDU-WORLD 2, 354-361, 2010 | | 2010 |
Assessment methods of relationship between burnout and personality features C Sas, C., Boroş, D., Florescu Modern Research in Psychology: Quantitative vs. Qualitative research, 86-90, 2010 | | 2010 |
Educaţie şi schimbare socială: strategii de cunoaştere şi intervenţie psihopedagogică CM Sas, I Chelemen, D Boroş, R Onicaş Editura Universităţii din Oradea, 2010 | | 2010 |
Identitatea şi autoritatea profesională pe tărām educaţional C Sas Revista de Psihologie Şcolară, 91-96, 2009 | | 2009 |
EXPECTANŢE ALE CADRULUI DIDACTIC STAGIAR C Sas EDUCAŢIE ȘI SCHIMBARE SOCIALĂ, 18, 2009 | | 2009 |