Creați-vă propriul profil
Citat de
Toate | Din 2019 | |
---|---|---|
Referințe bibliografice | 231422 | 47751 |
h-index | 158 | 72 |
i10-index | 787 | 329 |
0
11000
5500
2750
8250
1986198719881989199019911992199319941995199619971998199920002001200220032004200520062007200820092010201120122013201420152016201720182019202020212022202320246967271064918112012111420137218511964234228543210321638744007468850955295621866936959794879458596870096751050210680104921088610779104571038696109671861676511744
Acces public
Afișați-le pe toate8 articole
3 articole
disponibile
indisponibile
Pe baza cerințelor privind finanțarea
Coautori
- Ellen WinnerDepartment of Psychology, Boston CollegeAdresă de e-mail confirmată pe bc.edu
- Hiram BrownellProfessor of Psychology, Boston CollegeAdresă de e-mail confirmată pe bc.edu
- Katie DavisAssociate Professor, University of WashingtonAdresă de e-mail confirmată pe uw.edu
- David Henry FeldmanTufts UniversityAdresă de e-mail confirmată pe tufts.edu
- Kimberly M SheridanAssociate Professor of Education, George Mason UniversityAdresă de e-mail confirmată pe gmu.edu
- Robert SternbergProfessor of Psychology, Cornell UniversityAdresă de e-mail confirmată pe cornell.edu
Urmăriți
Howard Gardner
Hobbs Professor of Cognition and Education
Adresă de e-mail confirmată pe harvard.edu - Pagina de pornire