Urmăriți
Mihaela Asandei
Titlu
Citat de
Citat de
Anul
Clusters-Tourism Activity Increase Competitiveness Support.
C Iordache, I Ciochină, M Asandei
Theoretical & Applied Economics 17 (5), 2010
1552010
Assessing the impact of the national cultural framework on responsible corporate behaviour towards consumers: an application of Geert Hofstede's cultural model
C Ganescu, A Gangone, M Asandei
Amfiteatru Economic Journal 16 (35), 351-367, 2014
232014
Intensificarea cooperării și comunicării dintre universități și mediul antreprenorial, condiție a unei bune funcționări a triunghiului cunoașterii: educație, cercetare, inovare
L Dindire, M Asandei, C Gănescu
Economie teoretică și aplicată 18 (9/562), 89-102, 2011
82011
Cercetări și modelări de marketing. Metode cantitative în cercetarea pieței
G Săvoiu, M Asandei, R Grigorescu, S Manole
Editura Universitară, București, 2005
82005
Performance determinants for responsible supply chain management in the European emerging countries
MC Ganescu, M Asandei, A Gangone, C Chirila
Amfiteatru Economic 15 (33), 154, 2013
72013
Rolul strategiilor de responsabilitate socială ale întreprinderilor din sectorul automotive european în dezvoltarea afacerilor sustenabile
C Gănescu, A Gangone, M AsandeI
În: Strategii manageriale, 13-21, 2013
52013
Enhancement of Cooperation and Communication between Universities and the Business Environment, Requirement for a Good Functioning of the Knowledge Triangle: Education …
L Dindire, M Asandei, C Gănescu
Theoretical & Applied Economics 18 (9), 2011
42011
Sustainability Marketing in Romania’s Retail Sector
AD Gangone, M Asandei
The Journal Contemporary Economy 2 (2), 33-63, 2017
32017
Cercetări și modelări de marketing. Concepte de bază și aplicații
M Asandei, I Ciochină, E Enache, A Gangone, S Manole
Independența Economică Publishing House, Pitești, 2010
32010
Clusterele–suport al creșterii competitivității activității turistice
C Iordache, I CIOCHINĂ, M ASANDEI
Economie teoretică și aplicată 17 (5), 546, 2010
22010
The Role Of Social Responsibility Strategies Employed By European Automotive Corporations In Developing Sustainable Businesses
C Gănescu, A Gangone, M Asandei
Management Strategies Journal 19 (1), 5-12, 2013
2013
Cercetări și modelări de marketing: metode cantitative în cercetarea pieței
M Asandei, R Grigorescu, SD Manole
Editura Universitară, 2005
2005
Conference moderators
O Puiu, S Chairman, M Gust, V Rector, I Ciochină, S Ene, C Brâncoveanu, ...
Economic Interferences
MC Ganescu, M Asandei, A Gangone, C Chirilă
DINDIRE Laura-Maria
V IOAN-FRANC, M ASANDEI
ROLUL STRATEGIILOR DE RESPONSABILITATE SOCIAL ALE ÎNTREPRINDERILOR DIN SECTORUL AUTOMOTIVE EUROPEAN ÎN DEZVOLTAREA AFACERILOR SUSTENABILE
A Gangone, M AsandeI
Sistemul nu poate realiza operația în acest moment. Încercați din nou mai târziu.
Articole 1–16