Attitudes and Self‐Efficacy of Romanian Primary School Teachers towards Including Children with Special Educational Needs in Regular Classrooms L Frumos Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala 10 (4), 118-135, 2018 | 38 | 2018 |
Inclusive Education in Remote Instruction with Universal Design for Learning L Frumos Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala 12 (2Sup1), 138-142, 2020 | 36 | 2020 |
Teachers’ sense of efficacy and responsibility for students’ outcomes L Frumos Journal of Innovation in Psychology, Education and Didactics 19 (No. 2), 255-262, 2015 | 15 | 2015 |
Dezvoltarea copilului și educația timpurie L Stan Editura Polirom, Iasi, 2016 | 14 | 2016 |
Educatia speciala. Ghid metodologic A Ghergut, L Frumos, G Raus Editura Polirom, 2016 | 14* | 2016 |
Educația incluzivă. Ghid metodologic [Special education. A methodological guide] A Gherguț, L Frumos Iași: Polirom, 2019 | 11 | 2019 |
Deaf Students Accessing Higher Education Programs - Romanian and European Experiences L Frumos, C Roșu Journal of Innovation in Psychology, Education and Didactics 23 (2), 199-214, 2019 | 7 | 2019 |
Teachers' Perceptions of Their Relationships with Students with Special Educational Needs Included in Preschool Classrooms L Frumos Astra Salvensis 7 (14), 45-57, 2019 | 4 | 2019 |
Educaţia incluzivă: ghid metodologic A Gherguţ, L Frumos Polirom, 2019 | 3 | 2019 |
Formarea pentru cariera didactică: demersuri teoretice şi empirice F Frumos Editura Universităţii" Alexandru Ioan Cuza", 2021 | 2 | 2021 |
Noi / ei românii – clivaje în reprezentarea etnoidentitară L Frumos, L Iacob A. Neculau (coord.), Noi şi Europa, 127-144, 2002 | 2* | 2002 |
Repere pentru formarea cadrelor didactice din perspectiva educaţiei incluzive L Frumos Formarea pentru cariera didactică – demersuri teoretice și empirice, 161-178, 2021 | | 2021 |
The Audio Frequency Induction Loop System for Hearing Impaired Students - A Case Study L Frumos, PA Istrimschi, MC Vasiliu, CF Vasilache Scientific Annals of Alexandru Ioan Cuza University of Iasi. Educational …, 2018 | | 2018 |
Competență relațională în context școlar L Frumos Editura Universității Alexandru Ioan Cuza, Iași, 2018 | | 2018 |
Variabile care influențează atitudinea cadrelor didactice față de incluziunea elevilor cu cerințe educaționale speciale L Frumos Repere conceptuale și praxiologice în alternativele educaționale, 73-79, 2016 | | 2016 |
Educația timpurie incluzivă L Frumos Dezvoltarea copilului și educația timpurie, 253-273, 2016 | | 2016 |
Implicaţii ale jocului ca metodă activă în educaţie L Frumos Noua paradigmă universitară: centrarea pe client, 2003 | | 2003 |
Noi si Europa A Neculau Iasi: Polirom, 2002 | | 2002 |
Ego-ecologia şi faţetele reprezentării etnoidentitare L Frumos, L Iacob Revista de Psihologie Aplicată 4 (2), 45-65, 2002 | | 2002 |