Creați-vă propriul profil
Citat de
Toate | Din 2019 | |
---|---|---|
Referințe bibliografice | 4662 | 3108 |
h-index | 27 | 23 |
i10-index | 38 | 35 |
Acces public
Afișați-le pe toate2 articole
0 articole
disponibile
indisponibile
Pe baza cerințelor privind finanțarea
Coautori
- Bart De LangheKU Leuven & Vlerick Business SchoolAdresă de e-mail confirmată pe kuleuven.be
- Stijn M.J. van OsselaerS.C. Johnson Professor of Marketing, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell UniversityAdresă de e-mail confirmată pe cornell.edu
- Americus Reed IIProfessor of MarketingAdresă de e-mail confirmată pe wharton.upenn.edu
- luk warlopProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolAdresă de e-mail confirmată pe bi.no
- Nader TavassoliProfessor, London Business SchoolAdresă de e-mail confirmată pe london.edu
- Steven SweldensProfessor of Consumer Behavior and Marketing, RSM Erasmus UniversityAdresă de e-mail confirmată pe rsm.nl
- Eugina LeungAssistant Professor, Tulane UniversityAdresă de e-mail confirmată pe tulane.edu
- Gabriele PaolacciAssociate Professor, Erasmus University RotterdamAdresă de e-mail confirmată pe rsm.nl
Urmăriți
Stefano Puntoni
The Wharton School, University of Pennsylvania
Adresă de e-mail confirmată pe wharton.upenn.edu - Pagina de pornire