Creați-vă propriul profil
Citat de
Toate | Din 2019 | |
---|---|---|
Referințe bibliografice | 2483 | 1873 |
h-index | 17 | 17 |
i10-index | 23 | 21 |
Acces public
Afișați-le pe toate1 articol
0 articole
disponibile
indisponibile
Pe baza cerințelor privind finanțarea
Coautori
- Catrin FinkenauerUtrecht UniversityAdresă de e-mail confirmată pe uu.nl
- Mariek M. P. Vanden AbeeleAssociate Professor in Digital Culture, imec-mict-UGent, Ghent University, BelgiumAdresă de e-mail confirmată pe ugent.be
- Emiel KrahmerTilburg UniversityAdresă de e-mail confirmată pe uvt.nl
- Jan PottersProfessor of Economics, Tilburg UniversityAdresă de e-mail confirmată pe uvt.nl
- Alexander Peter SchoutenAssociate Professor of Business Communication and Digital Media, Tilburg UniversityAdresă de e-mail confirmată pe uvt.nl
- Wilco W van DijkProfessor of Psychology, Leiden UniversityAdresă de e-mail confirmată pe fsw.leidenuniv.nl
- Joris LammersProfessor Political Psychology, Social Cognition Center Cologne (SoCCCo), University of CologneAdresă de e-mail confirmată pe uni-koeln.de
- Marjolijn L. AntheunisFull Professor Communication and Technology, Tilburg UniversityAdresă de e-mail confirmată pe uvt.nl
- Sander BegeerProfessor, Vrije Universiteit AmsterdamAdresă de e-mail confirmată pe vu.nl
- Debby DamenTilburg UniversityAdresă de e-mail confirmată pe uvt.nl
- Marielle StelAssociate Professor of Psychology, University of TwenteAdresă de e-mail confirmată pe utwente.nl
- Evan PolmanAssociate Professor of Marketing, University of Wisconsin-MadisonAdresă de e-mail confirmată pe bus.wisc.edu