Follow
Gianina PRODAN
Gianina PRODAN
Verified email at ubbcluj.ro
Title
Cited by
Cited by
Year
Paradigma curriculumului în societatea modernă și postmodernă: suport de curs pentru specialiști în curriculum
G Prodan
Brumar, 2011
62011
The Teachers' Opinion about Online Learning Process for Children with Special Educational Needs
P Pîrciu, LM Nițulescu, G Clavac-Prodan
Educatia 21 Journal 21 (doi: 10.24193/ed21.2021.21.15), p.151-157, 2021
22021
THE BEGINNING TEACHER IN ROMANIA - BETWEEN PROFESSIONALIZATION AND DIGITIZATION
G PRODAN, L NIȚULESCU
European Proceedings of Educational Sciences 2 (Edition Number 1st Edition …, 2021
22021
The historic and theoretic evolution of the curricula from Romania
GC Prodan, C Rudolf
Journal of Psychological and Educational Research 21 (2), 82, 2013
22013
Curricular models applied in the schools from the region of Western Romania
P Gianina
Educația Plus 9 (2), 175-183, 2013
2*2013
IMPLICATIONS OF SOCIAL, ECONOMIC AND POLITICAL ORGANIZATIONS IN CONTEMPORARY EDUCATION.
GC PRODAN, LM NIȚULESCU
Analele Universitatii'Eftimie Murgu'Resita. Fascicola II. Studii Economice, 2013
22013
Curriculum educațional: demersuri teoretice și practice
L Drobot, G Prodan
Editura Eftimie Murgu, 2008
22008
Pedagogia învățământului primar: licență, titularizare, grade didactice, mentorat
G Prodan
Presa Universitară Clujeană, 2022
12022
Identity Changes of Roma Ethnic Population. The Case of Romanian Citizens belonging to Roma Minority.
G PRODAN, L NIȚULESCU, A FRANȚ
Astra Salvensis, 2021
12021
THE EDUCATION OF ETHNIC MINORITIES IN ROMANIA–THE CASE OF ROMA WOMEN
GC Prodan
Educația Plus 15 (1), 252-261, 2016
12016
PHYSICAL EDUCATION AND SPORT--AN UNEXPLORED RESOURCE FOR THE USE OF MODERN SOCIETY.
AI BICHESCU, Z KISS, L NIȚULESCU, G PRODAN
Annals of Eftimie Murgu University Resita, Fascicle II, Economic Studies, 2012
12012
Implicații ale viziunii moderne și postmoderne în curriculumul internațional
GC Prodan
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Științe ale Educației) 45 (5), 81-84, 2011
12011
Analysis of the Professionalization Pathway from the Perspective of Pre-University Teachers
G Prodan, A Constantin
Education 21 Journal 28 (2/2024), 72-77, 2023
2023
Is School Education the Most Important Factor in Children's Personality Development?
G Prodan, D Chiș-Toia
European Proceedings of Educational Sciences 6 (https://doi.org/10.15405 …, 2023
2023
Teoriile învățării valorificate în gruparea combinată a preșcolarilor
G PRODAN
Specificul activităților didactice la grupele combinate, 297-338, 2021
2021
Pedagogie și elemente de psihologie școlară. Ghid pentru susținerea exemenului național de definitivare în învățământ
G Prodan, L Nițulescu
2016
Motivations to become teachers in Romania
GC Prodan
Annals of the University „Eftimie Murgu” of Reșița. Social Science and …, 2015
2015
Educational philosophies of teachers from the West Region of Romania.
G Prodan
Journal of Educational Sciences/Revista de Stiintele Educatiei 14 (2), 2013
2013
EDUCATIONAL INTERESTS AND PROFESSIONAL CHOICES OF HIGH SCHOOL STUDENTS.
GC PRODAN
Analele Universitatii'Eftimie Murgu'Resita. Fascicola II. Studii Economice, 2013
2013
COMMUNITY DEVELOPMENT AND CIVIC PARTICIPATION OF YOUNG PEOPLE FROM RESITA
GC Prodan
Educația Plus 9 (2), 168-174, 2013
2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20