Paradigma curriculumului în societatea modernă și postmodernă: suport de curs pentru specialiști în curriculum G Prodan Brumar, 2011 | 6 | 2011 |
The Teachers' Opinion about Online Learning Process for Children with Special Educational Needs P Pîrciu, LM Nițulescu, G Clavac-Prodan Educatia 21 Journal 21 (doi: 10.24193/ed21.2021.21.15), p.151-157, 2021 | 2 | 2021 |
THE BEGINNING TEACHER IN ROMANIA - BETWEEN PROFESSIONALIZATION AND DIGITIZATION G PRODAN, L NIȚULESCU European Proceedings of Educational Sciences 2 (Edition Number 1st Edition …, 2021 | 2 | 2021 |
The historic and theoretic evolution of the curricula from Romania GC Prodan, C Rudolf Journal of Psychological and Educational Research 21 (2), 82, 2013 | 2 | 2013 |
Curricular models applied in the schools from the region of Western Romania P Gianina Educația Plus 9 (2), 175-183, 2013 | 2* | 2013 |
IMPLICATIONS OF SOCIAL, ECONOMIC AND POLITICAL ORGANIZATIONS IN CONTEMPORARY EDUCATION. GC PRODAN, LM NIȚULESCU Analele Universitatii'Eftimie Murgu'Resita. Fascicola II. Studii Economice, 2013 | 2 | 2013 |
Curriculum educațional: demersuri teoretice și practice L Drobot, G Prodan Editura Eftimie Murgu, 2008 | 2 | 2008 |
Pedagogia învățământului primar: licență, titularizare, grade didactice, mentorat G Prodan Presa Universitară Clujeană, 2022 | 1 | 2022 |
Identity Changes of Roma Ethnic Population. The Case of Romanian Citizens belonging to Roma Minority. G PRODAN, L NIȚULESCU, A FRANȚ Astra Salvensis, 2021 | 1 | 2021 |
THE EDUCATION OF ETHNIC MINORITIES IN ROMANIA–THE CASE OF ROMA WOMEN GC Prodan Educația Plus 15 (1), 252-261, 2016 | 1 | 2016 |
PHYSICAL EDUCATION AND SPORT--AN UNEXPLORED RESOURCE FOR THE USE OF MODERN SOCIETY. AI BICHESCU, Z KISS, L NIȚULESCU, G PRODAN Annals of Eftimie Murgu University Resita, Fascicle II, Economic Studies, 2012 | 1 | 2012 |
Implicații ale viziunii moderne și postmoderne în curriculumul internațional GC Prodan Studia Universitatis Moldaviae (Seria Științe ale Educației) 45 (5), 81-84, 2011 | 1 | 2011 |
Analysis of the Professionalization Pathway from the Perspective of Pre-University Teachers G Prodan, A Constantin Education 21 Journal 28 (2/2024), 72-77, 2023 | | 2023 |
Is School Education the Most Important Factor in Children's Personality Development? G Prodan, D Chiș-Toia European Proceedings of Educational Sciences 6 (https://doi.org/10.15405 …, 2023 | | 2023 |
Teoriile învățării valorificate în gruparea combinată a preșcolarilor G PRODAN Specificul activităților didactice la grupele combinate, 297-338, 2021 | | 2021 |
Pedagogie și elemente de psihologie școlară. Ghid pentru susținerea exemenului național de definitivare în învățământ G Prodan, L Nițulescu | | 2016 |
Motivations to become teachers in Romania GC Prodan Annals of the University „Eftimie Murgu” of Reșița. Social Science and …, 2015 | | 2015 |
Educational philosophies of teachers from the West Region of Romania. G Prodan Journal of Educational Sciences/Revista de Stiintele Educatiei 14 (2), 2013 | | 2013 |
EDUCATIONAL INTERESTS AND PROFESSIONAL CHOICES OF HIGH SCHOOL STUDENTS. GC PRODAN Analele Universitatii'Eftimie Murgu'Resita. Fascicola II. Studii Economice, 2013 | | 2013 |
COMMUNITY DEVELOPMENT AND CIVIC PARTICIPATION OF YOUNG PEOPLE FROM RESITA GC Prodan Educația Plus 9 (2), 168-174, 2013 | | 2013 |