Urmăriți
Gianina PRODAN
Gianina PRODAN
Adresă de e-mail confirmată pe ubbcluj.ro
Titlu
Citat de
Citat de
Anul
Paradigma curriculumului în societatea modernă și postmodernă: suport de curs pentru specialiști în curriculum
G Prodan
Brumar, 2011
52011
Curricular models applied in the schools from the region of Western Romania
GCÄÄ Prodan
Journal Plus Education 9 (2), 175-183, 2013
22013
The historic and theoretic evolution of the curricula from Romania
GC Prodan, C Rudolf
Journal of Psychological and Educational Research 21 (2), 82, 2013
22013
IMPLICATIONS OF SOCIAL, ECONOMIC AND POLITICAL ORGANIZATIONS IN CONTEMPORARY EDUCATION.
GC PRODAN, LM NIȚULESCU
Analele Universitatii'Eftimie Murgu'Resita. Fascicola II. Studii Economice, 2013
22013
Curriculum educațional: demersuri teoretice și practice
L Drobot, G Prodan
Editura Eftimie Murgu, 2008
22008
Implicații ale viziunii moderne și postmoderne în curriculumul internațional
GC Prodan
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Științe ale Educației) 45 (5), 81-84, 2011
12011
Identity Changes of Roma Ethnic Population. The Case of Romanian Citizens belonging to Roma Minority.
G PRODAN, L NIȚULESCU, A FRANȚ
Astra Salvensis, 2021
2021
THE BEGINNING TEACHER IN ROMANIA - BETWEEN PROFESSIONALIZATION AND DIGITIZATION
G PRODAN, L NIȚULESCU
European Proceedings of Educational Sciences 2 (Edition Number 1st Edition …, 2021
2021
Teoriile învățării valorificate în gruparea combinată a preșcolarilor
G PRODAN
Specificul activităților didactice la grupele combinate, 297-338, 2021
2021
THE EDUCATION OF ETHNIC MINORITIES IN ROMANIA –THE CASE OF ROMA WOMEN
GCÄÄ Prodan
Journal Plus Education 14 (1), 252-261, 2016
2016
Motivations to become teachers in Romania
G Prodan
Annals of the University „Eftimie Murgu” of Reșița. Social Science and …, 2015
2015
COMMUNITY DEVELOPMENT AND CIVIC PARTICIPATION OF YOUNG PEOPLE FROM RESITA
GCÄÄ Prodan
Journal Plus Education 9 (2), 168-174, 2013
2013
Sistemul nu poate realiza operația în acest moment. Încercați din nou mai târziu.
Articole 1–12