Urmăriți
Gianina PRODAN
Gianina PRODAN
Adresă de e-mail confirmată pe ubbcluj.ro
Titlu
Citat de
Citat de
Anul
Paradigma curriculumului în societatea modernă și postmodernă: suport de curs pentru specialiști în curriculum
G Prodan
Brumar, 2011
62011
The historic and theoretic evolution of the curricula from Romania
GC Prodan, C Rudolf
Journal of Psychological and Educational Research 21 (2), 82, 2013
22013
Curricular models applied in the schools from the region of Western Romania
P Gianina
Educația Plus 9 (2), 175-183, 2013
2*2013
IMPLICATIONS OF SOCIAL, ECONOMIC AND POLITICAL ORGANIZATIONS IN CONTEMPORARY EDUCATION.
GC PRODAN, LM NIȚULESCU
Analele Universitatii'Eftimie Murgu'Resita. Fascicola II. Studii Economice, 2013
22013
Curriculum educațional: demersuri teoretice și practice
L Drobot, G Prodan
Editura Eftimie Murgu, 2008
22008
Identity Changes of Roma Ethnic Population. The Case of Romanian Citizens belonging to Roma Minority.
G PRODAN, L NIȚULESCU, A FRANȚ
Astra Salvensis, 2021
12021
The Teachers' Opinion about Online Learning Process for Children with Special Educational Needs
P Pîrciu, LM Nițulescu, G Clavac-Prodan
Educatia 21 Journal 21 (doi: 10.24193/ed21.2021.21.15), p.151-157, 2021
12021
THE BEGINNING TEACHER IN ROMANIA - BETWEEN PROFESSIONALIZATION AND DIGITIZATION
G PRODAN, L NIȚULESCU
European Proceedings of Educational Sciences 2 (Edition Number 1st Edition …, 2021
12021
Implicații ale viziunii moderne și postmoderne în curriculumul internațional
GC Prodan
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Științe ale Educației) 45 (5), 81-84, 2011
12011
Is School Education the Most Important Factor in Children's Personality Development?
G Prodan, D Chiș-Toia
European Proceedings of Educational Sciences 6 (https://doi.org/10.15405 …, 2023
2023
Pedagogia învățământului primar
G Prodan
Editura Presa Universitară Clujeană 1, 220, 2022
2022
Teoriile învățării valorificate în gruparea combinată a preșcolarilor
G PRODAN
Specificul activităților didactice la grupele combinate, 297-338, 2021
2021
Pedagogie și elemente de psihologie școlară. Ghid pentru susținerea exemenului național de definitivare în învățământ
G Prodan, L Nițulescu
2016
THE EDUCATION OF ETHNIC MINORITIES IN ROMANIA–THE CASE OF ROMA WOMEN
GC Prodan
Educația Plus 15 (1), 252-261, 2016
2016
Motivations to become teachers in Romania
GC Prodan
Annals of the University „Eftimie Murgu” of Reșița. Social Science and …, 2015
2015
COMMUNITY DEVELOPMENT AND CIVIC PARTICIPATION OF YOUNG PEOPLE FROM RESITA
GC Prodan
Educația Plus 9 (2), 168-174, 2013
2013
Teaching Staff’s Perception In The Pre-Academic Education On The Quality Of Education
L Nițulescu, G Clavac-Prodan, L Hamat
European Proceedings of Educational Sciences, 0
IMPLICAȚII ALE VIZIUNII MODERNE ȘI POSTMODERNE ÎN CURRICULUMUL INTERNAȚIONAL
G PRODAN
MODERNITATE ȘI MODERNISM ÎN DOMENIUL CURRICULUMULUI
G PRODAN
Sistemul nu poate realiza operația în acest moment. Încercați din nou mai târziu.
Articole 1–19