Urmăriți
Ana-Nicoleta Grigore
Ana-Nicoleta Grigore
lector univ. dr. Univ. "Al. I. Cuza" Iași
Adresă de e-mail confirmată pe uaic.ro - Pagina de pornire
Titlu
Citat de
Citat de
Anul
Exploring the mediating roles of state and trait anxiety on the relationship between middle adolescents’ cyberbullying and depression
AN Grigore, A Maftei
Children 7 (11), 240, 2020
272020
The light and the dark side of social media use: Depression, anxiety, and eating attitudes among adolescents
A Ghergut, A Maftei, AN Grigore
Psihologija 55 (3), 269-296, 2022
82022
More intercultural sensitivity, less cyberbullying: the role of religious education among high-school students
C Cucoș, AN Grigore, A Maftei
Journal of Beliefs & Values, 1-14, 2022
42022
Violența în context educațional: forme actuale
AN Grigore, C Cucoș
Editura Universității" Alexandru Ioan Cuza,", 2016
42016
The dynamics of the roles of aggressor and victim in bullying and cyberbullying: a challenge for the resilient development of students
AN Huluba Grigore
Symposion 1 (2), 223-234, 2014
32014
Online moral disengagement and fake news: Exploring the links with cyber-aggression, cyber-victimization, gender, and age
A Maftei, AN Grigore
Paths of communication in postmodernity, 287, 2020
22020
Students ‘cyberbullying experiences and school climate perception: Does the school region matter
A Maftei, AN Grigore
Paths of communication in postmodernity, 292-297, 2020
12020
PARENTAL REJECTION AND MORAL DISENGAGEMENT PREDICT ROMANIAN ADOLESCENTS'BULLYING BEHAVIOR
A Maftei, EV Bumbaru, AN Grigore, AC Holman
International Journal of Education and Psychology in the Community 10 (1/2 …, 2020
12020
Toxic sensation seeking? Psychological distress, cyberbullying, and the moderating effect of online disinhibition among adults
A Maftei, C Opariuc‐Dan, AN Grigore
Scandinavian journal of psychology 65 (1), 61-69, 2024
2024
How good do you think you are with computers? The link between teachers’ perceived digital literacy, occupational efficacy, and psychological distress
A Maftei, AN Grigore, IA Merlici
Social Psychology of Education 26 (5), 1321-1339, 2023
2023
Fake news și cyberbullying
AN Grigore
Fenomenul fake news. Mecanisme psihologice și sociale, 107-115, 2022
2022
Cyberbullyingul în context educațional. Ipostaze, implicații, previzionări
AN Grigore, C Cucoș
Educația digitală Ediția a II‐a revăzută și adăugită, 80-111, 2022
2022
Using art therapy for cyberbullying victims: three case studies
A Maftei, ANH Grigore
Creativitatea și dezvoltarea personală: dimensiuni psihologice și filozofice …, 2020
2020
The Cyber Effect. Psihologia comportamentului uman în mediul online
A Grigore
Philobiblon 25 (2), 443-446, 2020
2020
Implicații ale teoriilor umaniste în învățare
AN Grigore
Psihologia Învățarii. Cum învață copiii și adulții., 89-99, 2019
2019
Teorii umaniste în învățare
AN Grigore
Psihologia Învățarii. Cum învață copiii și adulții, 79-89, 2019
2019
Fish-fischer, a qualitative psycho-pedagogical evaluation tool for personality
ANH Grigore
Education for values-continuity and context, 473-480, 2018
2018
Current Forms of Violence Among Students: Bullying and Cyberbullying
AN Huluba-Grigore
Analele Științifice ale Universității» Alexandru Ioan Cuza «din Iași …, 2013
2013
Impactul agresiunilor școlare asupra stimei de sine a victimelor
D Sălăvăstru, AN Huluba
Diversitate și consitență, lucrările Conferinței Internaționale de …, 2009
2009
STUDENTS’CYBERBULLYING EXPERIENCES AND SCHOOL CLIMATE PERCEPTION: DOES THE SCHOOL REGION MATTER?
AN Grigore, A Maftei
PATHS OF COMMUNICATION IN POSTMODERNITY, 292, 0
Sistemul nu poate realiza operația în acest moment. Încercați din nou mai târziu.
Articole 1–20