Exploring the mediating roles of state and trait anxiety on the relationship between middle adolescents’ cyberbullying and depression AN Grigore, A Maftei Children 7 (11), 240, 2020 | 27 | 2020 |
The light and the dark side of social media use: Depression, anxiety, and eating attitudes among adolescents A Ghergut, A Maftei, AN Grigore Psihologija 55 (3), 269-296, 2022 | 8 | 2022 |
More intercultural sensitivity, less cyberbullying: the role of religious education among high-school students C Cucoș, AN Grigore, A Maftei Journal of Beliefs & Values, 1-14, 2022 | 4 | 2022 |
Violența în context educațional: forme actuale AN Grigore, C Cucoș Editura Universității" Alexandru Ioan Cuza,", 2016 | 4 | 2016 |
The dynamics of the roles of aggressor and victim in bullying and cyberbullying: a challenge for the resilient development of students AN Huluba Grigore Symposion 1 (2), 223-234, 2014 | 3 | 2014 |
Online moral disengagement and fake news: Exploring the links with cyber-aggression, cyber-victimization, gender, and age A Maftei, AN Grigore Paths of communication in postmodernity, 287, 2020 | 2 | 2020 |
Students ‘cyberbullying experiences and school climate perception: Does the school region matter A Maftei, AN Grigore Paths of communication in postmodernity, 292-297, 2020 | 1 | 2020 |
PARENTAL REJECTION AND MORAL DISENGAGEMENT PREDICT ROMANIAN ADOLESCENTS'BULLYING BEHAVIOR A Maftei, EV Bumbaru, AN Grigore, AC Holman International Journal of Education and Psychology in the Community 10 (1/2 …, 2020 | 1 | 2020 |
Toxic sensation seeking? Psychological distress, cyberbullying, and the moderating effect of online disinhibition among adults A Maftei, C Opariuc‐Dan, AN Grigore Scandinavian journal of psychology 65 (1), 61-69, 2024 | | 2024 |
How good do you think you are with computers? The link between teachers’ perceived digital literacy, occupational efficacy, and psychological distress A Maftei, AN Grigore, IA Merlici Social Psychology of Education 26 (5), 1321-1339, 2023 | | 2023 |
Fake news și cyberbullying AN Grigore Fenomenul fake news. Mecanisme psihologice și sociale, 107-115, 2022 | | 2022 |
Cyberbullyingul în context educațional. Ipostaze, implicații, previzionări AN Grigore, C Cucoș Educația digitală Ediția a II‐a revăzută și adăugită, 80-111, 2022 | | 2022 |
Using art therapy for cyberbullying victims: three case studies A Maftei, ANH Grigore Creativitatea și dezvoltarea personală: dimensiuni psihologice și filozofice …, 2020 | | 2020 |
The Cyber Effect. Psihologia comportamentului uman în mediul online A Grigore Philobiblon 25 (2), 443-446, 2020 | | 2020 |
Implicații ale teoriilor umaniste în învățare AN Grigore Psihologia Învățarii. Cum învață copiii și adulții., 89-99, 2019 | | 2019 |
Teorii umaniste în învățare AN Grigore Psihologia Învățarii. Cum învață copiii și adulții, 79-89, 2019 | | 2019 |
Fish-fischer, a qualitative psycho-pedagogical evaluation tool for personality ANH Grigore Education for values-continuity and context, 473-480, 2018 | | 2018 |
Current Forms of Violence Among Students: Bullying and Cyberbullying AN Huluba-Grigore Analele Științifice ale Universității» Alexandru Ioan Cuza «din Iași …, 2013 | | 2013 |
Impactul agresiunilor școlare asupra stimei de sine a victimelor D Sălăvăstru, AN Huluba Diversitate și consitență, lucrările Conferinței Internaționale de …, 2009 | | 2009 |
STUDENTS’CYBERBULLYING EXPERIENCES AND SCHOOL CLIMATE PERCEPTION: DOES THE SCHOOL REGION MATTER? AN Grigore, A Maftei PATHS OF COMMUNICATION IN POSTMODERNITY, 292, 0 | | |