Creați-vă propriul profil
Citat de
Toate | Din 2019 | |
---|---|---|
Referințe bibliografice | 6202 | 3359 |
h-index | 27 | 25 |
i10-index | 42 | 36 |
Acces public
Afișați-le pe toate3 articole
0 articole
disponibile
indisponibile
Pe baza cerințelor privind finanțarea
Coautori
- Christian KowalkowskiProfessor of Industrial Marketing, Linköping University; Research Fellow, Hanken School of EconomicsAdresă de e-mail confirmată pe liu.se
- Per CarlborgDoktor i Industriell marknadsföring, Örebro UniversitetAdresă de e-mail confirmată pe oru.se
- Fredrik NordinProfessor of Business Administration, Head of Stockholm Business School, Stockholm UniversityAdresă de e-mail confirmată pe sbs.su.se
- Heiko GebauerEAWAGAdresă de e-mail confirmată pe eawag.ch
- Erik SandbergLinköping UniversityAdresă de e-mail confirmată pe liu.se
- Mikael OttossonAssociate professor in Marketing, Linköping university, SwedenAdresă de e-mail confirmată pe liu.se
- Harald BregeLinköping UniversityAdresă de e-mail confirmată pe liu.se
- Lars WitellLinköping University and Karlstad UniversityAdresă de e-mail confirmată pe liu.se
- Sergio BiggemannAssociate Professor of Marketing, University of OtagoAdresă de e-mail confirmată pe otago.ac.nz
- Stephan HennebergChair Professor of Marketing & Strategy, Head of the Marketing DepartmentAdresă de e-mail confirmată pe qmul.ac.uk
- Sebastian ForkmannUniversity of AlabamaAdresă de e-mail confirmată pe ua.edu