Creați-vă propriul profil
Citat de
Toate | Din 2019 | |
---|---|---|
Referințe bibliografice | 31966 | 10773 |
h-index | 56 | 40 |
i10-index | 100 | 71 |
Acces public
Afișați-le pe toate4 articole
4 articole
disponibile
indisponibile
Pe baza cerințelor privind finanțarea
Coautori
- Ko de RuyterKing's College, King's Business School, London, United KingdomAdresă de e-mail confirmată pe kcl.ac.uk
- Les JohnsonProfessor in Marketing, Swinburne University of TechnologyAdresă de e-mail confirmată pe swin.edu.au
- Janet R. McColl-KennedyProfessor of Marketing, The University of Queensland, University of CambridgeAdresă de e-mail confirmată pe business.uq.edu.au
- Ting YuUniversity of New South WalesAdresă de e-mail confirmată pe unsw.edu.au
- Richard SprengMichigan State UniversityAdresă de e-mail confirmată pe msu.edu
- Thorsten GruberProfessor of Marketing and Service Management, Centre for Service Management (CSM), LoughboroughAdresă de e-mail confirmată pe lboro.ac.uk
- Martin WetzelsFull Professor of Marketing, EDHEC Business SchoolAdresă de e-mail confirmată pe edhec.edu
- Neeru SharmaSchool of Business, Western Sydney UniversityAdresă de e-mail confirmată pe westernsydney.edu.au
Urmăriți
Paul Patterson
School of Marketing, University of New South Wales
Adresă de e-mail confirmată pe unsw.edu.au