Perspective interculturale asupra învățării Ș Boncu, C Ceobanu, coord. Psihosociologie școlară, 103-114, 2013 | 37* | 2013 |
Riscurile și siguranța utilizării tehnologiilor informatice în contexte educaționale. În Educația digitală C Ceobanu, C Cucoș, O Istrate, IO Pânișoară, coord. Iași: Editura Polirom, 2020 | 35* | 2020 |
The influence of students’ perception of pedagogical content knowledge on self-efficacy in self-regulating learning in training of future teachers R Criu, A Marian Procedia-Social and Behavioral Sciences 142, 673-678, 2014 | 28 | 2014 |
Medierea conflictelor în școală. În Intervenții psihologice în școală. Manualul consilierului școlar V Enea, coord. Iași: Polirom, 2019 | 14 | 2019 |
Argumente în favoarea Educației Interculturale. În Educația timpurie L Stan, coord. Probleme și soluții, Editura Polirom, Iași, 2016 | 8 | 2016 |
Introducere in managementul clasei de elevi A Gherguț, C Ceobanu, G Diac, V Curelaru, A Marian, R Criu Editura Universității" Alexandru Ioan Cuza", 2010 | 8 | 2010 |
The impact of the Mozart effect on creativity: myth or reality? M Bucur, AL Marian Creativity & Human Development, 2016 | 3 | 2016 |
Glimpse on 21 st century new phobias; a predictive model of nomophobia CM CEOBANU, AL MARIAN, R APOSTOLACHE Frontiers in Public Health 11, 1252099, 2023 | 2 | 2023 |
Ruminația cognitivă. În Cum gândim în viața de zi cu zi/How we think in everyday life Ș Boncu, A Holman, coord. Iasi: Polirom, 2019 | 2 | 2019 |
Predictors of bullying among athletes in the Romanian context F Nichifor, AL Marian, SM Tiță European journal of investigation in health, psychology and education 13 (10 …, 2023 | 1 | 2023 |
Cultural humility in multicultural educational context A Marian Analele Științifice ale Universității» Alexandru Ioan Cuza «din Iași …, 2016 | 1 | 2016 |
BILINGUALISM, AN IMPERATIVE OF THE ACADEMIC NARRATIVE AL Marian Journal of Romanian Literary Studies, 331-343, 2023 | | 2023 |
MODERN TECHNOLOGIES AND PERSONALITY TRAITS-CORRELATES OF SOCIAL PHOBIA AL Marian Section: Communication, Journalism, Education Sciences, Psychology and …, 2022 | | 2022 |
THE ROLE OF ASSERTIVE LANGUAGE IN FORMATIVE CONTEXTS AL Marian Journal of Romanian Literary Studies, 157-167, 2022 | | 2022 |
Psychological Predictors of Shame AL Marian CONSTRAINTS IN THE KNOWLEDGE SOCIETY. TEACHERS FOR KNOWLEDGE SOCIETY, 24-25 …, 2021 | | 2021 |
Riscurile și siguranța utilizării tehnologiilor informatice în contexte educaționale C Ceobanu, C Cucoș, O Istrate, IO Pânișoară Educația Digitală, 71-83, 2020 | | 2020 |
INTERCULTURAL COMMUNICATION AND FORMATIVE PROGRAMS AL Marian Journal of Romanian Literary Studies, 235-245, 2020 | | 2020 |
THE ROLE OF COGNITIVE AND AFFECTIVE FACTORS IN DEPRESSION IN YOUNG PEOPLE AL Marian PATHS OF COMMUNICATION IN POSTMODERNITY, 135, 2020 | | 2020 |
Reprezentarea socială a nașterii în context românesc IM Darcaci, AL Marian, C Soponaru Studia Universitatis Moldaviae (Seria Științe ale Educației) 129 (9), 138-146, 2019 | | 2019 |
THE MOZART EFFECT-UNIVERSALITY OR CULTURAL PARTICULARITY AL Marian NARRATIVE STRUCTURES IN ADVERTISING, 293, 2019 | | 2019 |