Urmăriți
Andrei - Lucian Marian
Andrei - Lucian Marian
Adresă de e-mail confirmată pe uaic.ro
Titlu
Citat de
Citat de
Anul
Perspective interculturale asupra învățării
Ș Boncu, C Ceobanu, coord.
Psihosociologie școlară, 103-114, 2013
37*2013
Riscurile și siguranța utilizării tehnologiilor informatice în contexte educaționale. În Educația digitală
C Ceobanu, C Cucoș, O Istrate, IO Pânișoară, coord.
Iași: Editura Polirom, 2020
35*2020
The influence of students’ perception of pedagogical content knowledge on self-efficacy in self-regulating learning in training of future teachers
R Criu, A Marian
Procedia-Social and Behavioral Sciences 142, 673-678, 2014
282014
Medierea conflictelor în școală. În Intervenții psihologice în școală. Manualul consilierului școlar
V Enea, coord.
Iași: Polirom, 2019
142019
Argumente în favoarea Educației Interculturale. În Educația timpurie
L Stan, coord.
Probleme și soluții, Editura Polirom, Iași, 2016
82016
Introducere in managementul clasei de elevi
A Gherguț, C Ceobanu, G Diac, V Curelaru, A Marian, R Criu
Editura Universității" Alexandru Ioan Cuza", 2010
82010
The impact of the Mozart effect on creativity: myth or reality?
M Bucur, AL Marian
Creativity & Human Development, 2016
32016
Glimpse on 21 st century new phobias; a predictive model of nomophobia
CM CEOBANU, AL MARIAN, R APOSTOLACHE
Frontiers in Public Health 11, 1252099, 2023
22023
Ruminația cognitivă. În Cum gândim în viața de zi cu zi/How we think in everyday life
Ș Boncu, A Holman, coord.
Iasi: Polirom, 2019
22019
Predictors of bullying among athletes in the Romanian context
F Nichifor, AL Marian, SM Tiță
European journal of investigation in health, psychology and education 13 (10 …, 2023
12023
Cultural humility in multicultural educational context
A Marian
Analele Științifice ale Universității» Alexandru Ioan Cuza «din Iași …, 2016
12016
BILINGUALISM, AN IMPERATIVE OF THE ACADEMIC NARRATIVE
AL Marian
Journal of Romanian Literary Studies, 331-343, 2023
2023
MODERN TECHNOLOGIES AND PERSONALITY TRAITS-CORRELATES OF SOCIAL PHOBIA
AL Marian
Section: Communication, Journalism, Education Sciences, Psychology and …, 2022
2022
THE ROLE OF ASSERTIVE LANGUAGE IN FORMATIVE CONTEXTS
AL Marian
Journal of Romanian Literary Studies, 157-167, 2022
2022
Psychological Predictors of Shame
AL Marian
CONSTRAINTS IN THE KNOWLEDGE SOCIETY. TEACHERS FOR KNOWLEDGE SOCIETY, 24-25 …, 2021
2021
Riscurile și siguranța utilizării tehnologiilor informatice în contexte educaționale
C Ceobanu, C Cucoș, O Istrate, IO Pânișoară
Educația Digitală, 71-83, 2020
2020
INTERCULTURAL COMMUNICATION AND FORMATIVE PROGRAMS
AL Marian
Journal of Romanian Literary Studies, 235-245, 2020
2020
THE ROLE OF COGNITIVE AND AFFECTIVE FACTORS IN DEPRESSION IN YOUNG PEOPLE
AL Marian
PATHS OF COMMUNICATION IN POSTMODERNITY, 135, 2020
2020
Reprezentarea socială a nașterii în context românesc
IM Darcaci, AL Marian, C Soponaru
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Științe ale Educației) 129 (9), 138-146, 2019
2019
THE MOZART EFFECT-UNIVERSALITY OR CULTURAL PARTICULARITY
AL Marian
NARRATIVE STRUCTURES IN ADVERTISING, 293, 2019
2019
Sistemul nu poate realiza operația în acest moment. Încercați din nou mai târziu.
Articole 1–20