Creați-vă propriul profil
Citat de
Toate | Din 2019 | |
---|---|---|
Referințe bibliografice | 2266 | 1485 |
h-index | 14 | 13 |
i10-index | 14 | 14 |
Acces public
Afișați-le pe toate4 articole
0 articole
disponibile
indisponibile
Pe baza cerințelor privind finanțarea
Coautori
- Carol PropperImperial College LondonAdresă de e-mail confirmată pe imperial.ac.uk
- Nick BloomStanfordAdresă de e-mail confirmată pe stanford.edu
- John Van ReenenMIT Department of Economics and Sloan Management SchoolAdresă de e-mail confirmată pe mit.edu
- Song YaoAssociate Professor of Marketing, Washington University in St. LouisAdresă de e-mail confirmată pe wustl.edu
- Martin GaynorProfessor of Economics and Public Policy, Carnegie Mellon UniversityAdresă de e-mail confirmată pe cmu.edu
- Aleksi AaltonenTemple UniversityAdresă de e-mail confirmată pe temple.edu
- Wenbo WangHong Kong University of Science and TechnologyAdresă de e-mail confirmată pe ust.hk
- Anna TuchmanAssociate Professor of Marketing, Northwestern - KelloggAdresă de e-mail confirmată pe kellogg.northwestern.edu
- Pasquale Schiraldi (LSE)Lecturer (with tenure), LSEAdresă de e-mail confirmată pe lse.ac.uk
- ILYA MOROZOVNorthwestern - KelloggAdresă de e-mail confirmată pe kellogg.northwestern.edu
- Tomomichi AmanoHarvard UniversityAdresă de e-mail confirmată pe hbs.edu
- Andrew RhodesToulouse School of EconomicsAdresă de e-mail confirmată pe tse-fr.eu
- Xiaojing DongMarketing, Santa Clara UniversityAdresă de e-mail confirmată pe scu.edu
- Adam N. SmithAssistant Professor of Marketing, University College LondonAdresă de e-mail confirmată pe ucl.ac.uk
- Georgios ZervasAssociate Professor of Marketing, Questrom School of Business, Boston UniversityAdresă de e-mail confirmată pe bu.edu