Follow
Ioana Lepădatu
Ioana Lepădatu
Verified email at ubbcluj.ro - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Role Perception of Romanian Journalists. A Comparative Study of Perception in Local versus National Media.
DC Balaban, M Abrudan, I Iancu, I Lepădatu
Romanian Journal of Communication & Public Relations 12 (1), 2010
62010
Media Usage by Children in the Rural Area. Case Study of the Village Berindu in the Cluj County
I Lepadatu, DC Balaban
Studia Universitatis Babes–Bolyai, Ephemerides, 75-84, 2009
22009
Children's brand perception
R Marita
Journal of Media Research 5 (3), 70, 2012
12012
Changing media. Online newspapers
I Hosu, I Lepadatu
Journal of media research, 66-80, 2009
12009
Social media influencerii și campaniile de CSR
I Lepădatu
Social media infleuncerii și rolul lor publicitar, 233-250, 2021
2021
Publicitatea în presa săsească din Transilvania în perioada interbelică
I Lepădatu
2020
Publicitatea în presa săsească din Transilvania interbelică
I Lepădatu
Studii și cercetări de istorie a publicității, în Marian Petcu (coord.), 2015
2015
La publicité dans la presse saxonne tranylvaine de la période interbellique
I Lepădatu
Revista Transilvană de Științe ale Comunicării 9 (1(17)), 17 – 23, 2013
2013
Public Relations in the context of New Media Technology
C Rotar, L Ioana, R Andreea-Daniela
PR trend. New Media: Challenges and Perspectives, în Delia Cristina Balaban …, 2013
2013
Adevertising from the Saxon Press in Transylvania in the interwar period
I Lepădatu
Studies on Literature, Discourse and Multicultural Dialogue, Iulian Boldea …, 2013
2013
The agenda setting theory in the written Romanian media
C Rotar, I Lepădatu
Management Intercultural, 302-312, 2013
2013
Publicitatea în presa săsească din Transilvania în perioada interbelică
I Lepădatu
2012
Personalitatea unui brand. Studiu de caz – brandul Ursus
I Lepădatu, D Daniela
Revista Transilvană de Științe ale Comunicării 7 (3(14)), 45 – 76, 2011
2011
Istoria publicității în România
I Lepădatu
Disciplinarea socială şi modernitatea în societatea modernă şi contemporană …, 2011
2011
Book review „Ghid esenţial de promovare”, (Alexandra Zbuchea, Florina Pînzaru, Cristina Gălălae), Tritonic, 2009
I Lepadatu
Journal of Media Research, vol.3 issue1(6), 2010
2010
MEDIA USE BY CHILDREN IN THE RURAL AREA. CASE STUDY THE VILLAGE BERINDU IN THE CLUJ COUNTY.
DC Balaban, I Lepadatu
Studia Universitatis Babes-Bolyai, Ephemerides 54 (2), 2009
2009
Book review European funds. Strategies for promotion and use” (Alina Bârgăoanu, Tritonic, 2009)
I Lepadatu
Journal of Media Research, Nr.4/2009, 2009
2009
Book review „Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media”, (Delia Cristina Balaban, Editura Polirom, 2009)
I Lepadatu
Revista română de comunicare şi relaţii publice, vol.11 nr. 2 (16), 2009
2009
Presa online şi publicitatea
I Lepădatu
Publicitate, PR şi New Media, Delia Cristina Balaban, Ioana Iancu, Radu …, 2009
2009
Responsabilitatea Socială Corporatistă - între comportament etic şi instrument de imagine
I Lepădatu
PR Trend IV – Teorie şi practică în PR şi publicitate, Delia Cristina …, 2009
2009
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20