6. Strategies for Modelling the Educational Process from the Perspective of Internal Resources Stimulation of the Child E Zolotariov, E Foca Review of artistic education 14 (1), 277-283, 2017 | 5 | 2017 |
EVOLUTION OF THE CONCEPT OF" ART-PEDAGOGY" E Foca Review of artistic education, 299-303, 2015 | 4 | 2015 |
Contexte psihopedagogice ale utilizării filmelor în procesul educaţional E Foca Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării …, 2017 | 3 | 2017 |
Aspecte ale integrării socio-profesionale ale elevilor cu cerinţe educaţionale speciale E Foca, A Bejan Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 239-244, 2019 | 2 | 2019 |
Startupul ca vector de dezvoltare inovativă în educație E Foca Relevanța și calitatea formării universitare: competențe pentru prezent și …, 2020 | 1 | 2020 |
Posibilități art-pedagogice de utilizare a metodei mandalei în educația incluzivă E Foca Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 127-130, 2018 | 1 | 2018 |
Specificul tehnologiilor art-manageriale în procesul formării profesionale a cadrelor didactice E Foca Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 224-227, 2018 | 1 | 2018 |
Etica profesională. Suport de curs E Foca Bălţi:[Sn], 2014 | 1 | 2014 |
Bune practici în utilizarea tehnologiilor educaționale pentru îmbunătățirea angajamentului studenților în mediul online E Foca Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 174-178, 2024 | | 2024 |
Mediul cultural-educațional al învățământului superior ca factor în dezvoltarea culturii incluzive în rândul viitorilor pedagogi E Foca Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 48-54, 2024 | | 2024 |
Învățarea transformatoare prin art-pedagogie: o abordare inovatoare în formarea profesională a cadrelor didactice E Foca Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 342-346, 2023 | | 2023 |
Curriculum la unitatea de curs Inițierea în cariera pedagogică: Ciclul I–studii superioare de licență: Codul și denumirea domeniului general de studii 011 Științe ale educației … L Cotos, E Foca USARB, 2022 | | 2022 |
Curriculum la unitatea de curs Art-pedagogia. Educația teatrală: Ciclul I–studii superioare de licență: Codul și denumirea domeniului general de studii 011 Științe ale … A Bejan, E Foca USARB, 2022 | | 2022 |
Startup-urile ca o nouă formă de dezvoltare a creativității inovative la viitorii specialiști-pedagogici E Foca Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 271-274, 2021 | | 2021 |
Dezvoltarea potențialului creativ la studenți–viitorii pedagogi prin intermediul proiectelor în mediul online E Foca Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 55-58, 2021 | | 2021 |
MODALITĂȚI DE FORMARE A GÂNDIRII INOVATIVE LA STUDENȚI ÎN CADRUL CURSULUI DE „ART-PEDAGOGIE” E Foca Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 52-55, 2021 | | 2021 |
Art-Izoleta: proiect creativ de socializare în mediul online E FOCA Materialele Simpozionul Interjudețean cu participare Internațională „Bune …, 2021 | | 2021 |
Особенности применения арт-педагогических практик в подготовке студентов к преподованию французского языка КМ ФОКА Е. Международная научная конференция по теме «ЯЗЫК, КУЛЬТУРА, ОБРАЗОВАНИЕ» 02 …, 2021 | | 2021 |
MANAGEMENTUL EDUCAŢIONAL: REALIZĂRI ŞI PERSPECTIVE DE DEZVOLTARE U DE STAT, FDEȘ ALE, PȘIA EDUCAȚIEI, C DE ȘTIINȚE, ... | | 2020 |
Intercultural Education: University Curriculum for future teachers. Chișinău: Centrul Educațional „Pro Didactica”, 2020 (Tipogr. „Bons Offices”). 60 p. ISBN 978-9975-3259-8-1 T ȘOVA, V RUSOV, L TRINCA | | 2020 |