Urmăriți
Alin Valentin Angheluta
Titlu
Citat de
Citat de
Anul
CHURCH MARKETING-CONCEPT AND UTILITY.
AV Angheluță, A Strambu-Dima, R Zaharia
Journal for the Study of Religions & Ideologies 8 (22), 2009
46*2009
The use of Neuromarketing in the study of brand related mental processes. Case study–Romanian food brands
D Cîrneci, AV Angheluță, D Gheorghe
International Journal of Economic Practices and Theories 4 (2), 331-342, 2014
182014
Competitive and anti-competitive strategies on the Romanian market
R Zaharia, AF Cruceru, AV Angheluta
Transformations in Business & Economics 8 (3), 60-76, 2009
62009
The liberalization of the electric energy market
A Angheluta, M Bancescu, A Gruita, S Muresan, N Rusu, C Tanase, ...
Oeconomica 4, 2003, 2003
22003
România-branding de țară și destinație turistică
AV Angheluță
Editura Mica Valahie, 2016
12016
CORPORATE MOTIVES OF SUPPORTING A SOCIAL CAUSE. EVIDENCE FROM THE ROMANIAN BANKING MARKET.
AV Angheluță, AA Vonțea
Transformations in Business & Economics 12, 2013
12013
Contribution of Romanian product and company brands to the creation and development of Romanias's country brand
AV Angheluță, R Zaharia
Scientific Publications/University of Economics in Katowice, 63-82, 2010
2010
Folosirea surselor de date secundare în cadrul cercetării de marketing internațional
I Dumitru, AV Angheluță
Sistemul nu poate realiza operația în acest moment. Încercați din nou mai târziu.
Articole 1–8