Urmăriți
Delia Balaban
Delia Balaban
Adresă de e-mail confirmată pe ubbcluj.ro - Pagina de pornire
Titlu
Citat de
Citat de
Anul
Users’ perspective on the credibility of social media influencers in Romania and Germany
D Balaban, M Mustățea
Romanian Journal of Communication and Public Relations 21 (1), 31-46, 2019
682019
Motivation in Using Social Network Sites by Romanian Students. A Qualitative Approach.
CM Bălterețu, DC Balaban
Journal of Media Research 3 (1), 2010
532010
Comunicare mediatică
DC Balaban
Tritonic, 2009
392009
Publicitatea: de la planificarea strategică la implementarea media
DC Balaban
Polirom, 2009
272009
Comunicare publicitară
DC Balaban
Accent, 2005
232005
PR, publicitate și new media
DC Balaban, I Iancu, R Meza
Tritonic, București, 2009
172009
Online communication and PR in Romanian public administration. The case study of public institutions from Transylvania
DC Balaban, MC ABRUDAN, I Iancu, C IRIMIEȘ
Transylvanian Review of Administrative Sciences 12 (47), 20-34, 2016
152016
The framing or the interpretation frames theory
DC Balaban
Journal of Media Research-Revista de Studii Media 1 (02), 9-13, 2008
142008
An Analysis of COVID-19-Related Fake News from Romania. A Pilot Qualitative Study.
I Palade, DC Balaban
Journal of Media Research 13 (2), 2020
122020
The role of PR in the public sector. Case study on PR professionalization at the local level in Romania
DC BALABAN, I Iancu
Transylvanian Review of Administrative Sciences 5 (27), 22-38, 2009
112009
Social Media Influencer Advertising versus Advertising on Social Media Account of a Brand. Evidence from an Experimental Design
RG Racz
Journal of Media Research 13 (3), 45-54, 2020
102020
Religious influences in inaugural speeches of US Presidents
I Iancu, DC Balaban
Journal for the Study of Religions and Ideologies 12 (34), 101-125, 2013
92013
Religion and political communication during elections in Romania
I Iancu, DC Balaban
Journal for the Study of Religions and Ideologies 8 (24), 151-167, 2010
92010
Comportamentul de consum media al romanilor in context european
DC Balaban
Revista Romana de Jurnalism si Comunicare 2 (1), 28, 2007
82007
Publicitatea
DC Balaban
De la planificarea strategică la implementarea media, 2009
72009
PR trend
DC Balaban, I Hosu
Societate și comunicare, București, Tritonic, 2009
72009
PR Trend. Teorie și practică în publicitate și relații publice
DC Balaban, FC Rus
Tritonic, București, 2007
72007
Development of communication science in Romania. Challenges and perspectives
D Balaban
Professional Communication and Translation Studies, 3-10, 2013
62013
Cercetarea în Științele Comunicării. Relevanță și instrumentariu teoretic
DC Balaban, MC Abrudan
Revista Transilvană de Științe ale Comunicării 2 (13), 3-8, 2011
62011
Adolescents’ understanding of the model of sponsored content of social media influencer Instagram stories
DC Balaban, M Mucundorfeanu, LI Mureșan
Media and Communication 10 (1), 305-316, 2022
52022
Sistemul nu poate realiza operația în acest moment. Încercați din nou mai târziu.
Articole 1–20