Creați-vă propriul profil
Citat de
Toate | Din 2018 | |
---|---|---|
Referințe bibliografice | 851 | 675 |
h-index | 10 | 10 |
i10-index | 10 | 10 |
Acces public
Afișați-le pe toate2 articole
2 articole
disponibile
indisponibile
Pe baza cerințelor privind finanțarea
Coautori
Henrikki Tikkanen, D.Sc. (Int'l Marketin...A. I. Virtanen Professor of Consumer Research & Marketing, Aalto University School of BusinessAdresă de e-mail confirmată pe aalto.fi
Jaakko Aspara, Professor, Dr. Dr.Hanken School of Economics, Helsinki, FinlandAdresă de e-mail confirmată pe hanken.fi
Jukka LuomaDepartment of Industrial Engineering and Management, Aalto University School of ScienceAdresă de e-mail confirmată pe aalto.fi
Antti SihvonenUniversity of JyväskyläAdresă de e-mail confirmată pe jyu.fi
Maria M. Smirnova (Мария Михайлов...Head of Marketing Department, Saint Petersburg State University, Graduate School of ManagementAdresă de e-mail confirmată pe gsom.spbu.ru
Vera RebiazinaНИУ Высшая школа экономикиAdresă de e-mail confirmată pe hse.ru
Iya ChurakovaNational Research University Higher School of Economics, Saint PetersburgAdresă de e-mail confirmată pe hse.ru
Urmăriți

Johanna Frösén
Associate Professor, Aalto University School of Business
Adresă de e-mail confirmată pe aalto.fi