Creați-vă propriul profil
Citat de
Toate | Din 2019 | |
---|---|---|
Referințe bibliografice | 1621 | 909 |
h-index | 22 | 15 |
i10-index | 30 | 22 |
Acces public
Afișați-le pe toate1 articol
1 articol
disponibile
indisponibile
Pe baza cerințelor privind finanțarea
Coautori
- Jeroen K VermuntProfessor of Methodology and Statistics, Tilburg UniversityAdresă de e-mail confirmată pe uvt.nl
- Tammo BijmoltProfessor of Marketing Research, University of GroningenAdresă de e-mail confirmată pe rug.nl
- Emiel EijdenbergJames Cook UniversityAdresă de e-mail confirmată pe jcu.edu.au
- Elco van BurgProfessor of Organizational Theory, Vrije Universiteit AmsterdamAdresă de e-mail confirmată pe vu.nl
- Andre LucasVrije Universiteit Amsterdam and Tinbergen InstituteAdresă de e-mail confirmată pe vu.nl
- Klaas SijtsmaAdresă de e-mail confirmată pe tilburguniversity.edu
- Harmen OppewalProfessor of Marketing, Monash Business School, Monash UniversityAdresă de e-mail confirmată pe monash.edu
- Paul SteffensUniversity of AdelaideAdresă de e-mail confirmată pe adelaide.edu.au
- Michele CostaDepartment of Economics, University of BolognaAdresă de e-mail confirmată pe unibo.it