Creați-vă propriul profil
Citat de
Toate | Din 2019 | |
---|---|---|
Referințe bibliografice | 1203 | 430 |
h-index | 17 | 10 |
i10-index | 20 | 11 |
Acces public
Afișați-le pe toate1 articol
0 articole
disponibile
indisponibile
Pe baza cerințelor privind finanțarea
Coautori
- Martin SpannProfessor of Electronic Commerce & Digital Markets, LMU MunichAdresă de e-mail confirmată pe lmu.de
- Gerald HäublProfessor of Marketing & Behavioral Science, University of AlbertaAdresă de e-mail confirmată pe ualberta.ca
- Chris AdamsCongressional Budget OfficeAdresă de e-mail confirmată pe cbo.gov
- Suzanne ShuJohn S. Dyson Professor in Marketing, Cornell UniversityAdresă de e-mail confirmată pe cornell.edu
- John W PayneDuke UniversityAdresă de e-mail confirmată pe duke.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityAdresă de e-mail confirmată pe wustl.edu
- Rajesh BagchiVirginia TechAdresă de e-mail confirmată pe vt.edu
- Peter LenkUniversity of MichiganAdresă de e-mail confirmată pe umich.edu
- Klaus M. SchmidtProfessor of Economics, University of MunichAdresă de e-mail confirmată pe lmu.de
- Sharon Horsky שרון הורסקיSenior Lecturer, Hebrew University, JerusalemAdresă de e-mail confirmată pe mail.huji.ac.il
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of PennsylvaniaAdresă de e-mail confirmată pe wharton.upenn.edu