Follow
Vasile Dancu
Title
Cited by
Cited by
Year
Comunicarea simbolică
VS Dāncu
Arhitectura discursului publicitar, 1999
1441999
Comunicarea simbolică. Analiza discursului publicitar
VS Dāncu
Cluj-Napoca: Editura Dacia, 2001
17*2001
Triburile: patologie a politicii romāneşti de la Revoluţie la Generaţia Facebook
VS Dāncu, M Orban
Şcoala Ardeleană, 2015
92015
The impact of economic restructuring in mono-industrial areas
D Chiribuca, M Comsa, V Dincu, T Rotariu
SOCO Project Paper 87, 2000
82000
Social behavior analysis for improving the positive energy transition
CA Sima, M Roscia, VS Dancu
Renewable Energy 196, 1325-1344, 2022
72022
Comunicarea īn managementul instituţional
VS Dāncu
Marineasa, 2003
72003
The impact of economic restructuring in mono-industrial areas: Strategies and alternatives for the labor reconversion of the formerly redundant in the
D Chiribuca
Studia Universitatis Babes-Bolyai-Sociologia 46 (1-2), 23-41, 1999
71999
Patrie de unică folosință
VS Dāncu
București: Editura RAO, 2010
52010
Două decenii de comunism īn Iaşul universitar
S Bocancea, D Tompea, VS Dāncu
Institutul European, 2015
42015
Triburile: o patologie a politicii romāneşti de la revoluţie la generaţia Facebook. Vasile Sebastian Dāncu. Cluj-Napoca: Editura Şcoala Ardeleană, 2015. 322 p.; 24 cm
VS DĀNCU
4
Tendinţe sociale şi progresul discutabil
V Dāncu
Vasile Dancu & friends.–2018.–17 iul.–Mode of access: http://vasiledancu …, 2018
32018
Politically incorrect. Scenarii pentru o Romānie posibilă
VS Dāncu
Editura Scoala Ardeleana 1, 378, 2016
32016
The Facebook Generation, Elections, and Political Tribes.The case of Romania
V Dāncu
Social Movements in Central and Eastern, 139-150, 2015
32015
O Romānie interioară
VS Dāncu, M Orban
Eikon, 2013
32013
Poveștile, viața și moartea (50 de texte pentru 50 de ani)
VS Dāncu
Eikon, 2013
3*2013
Nimic nu e mai imprevizibil decit trecutul [Nothing is more unpredictable than the past]
VS Dāncu
IRES, 2010
32010
Politica inutilă
VS Dāncu
Eikon, 2007
32007
„Călăuzitorii ochi de sticlă ai televiziunilor”
V Dāncu
Ţara telespectatorilor fericiţi, Cluj-Napoca: Editura Dacia, 2000
32000
Comunicarea simbolică–Arhitectura simbolului publicitar
VS Dāncu
Editura Dacia, Cluj-Napoca, 2000
32000
Holistic Approach for Decision Making Towards Designing Smart Cities
GCLMRVSDVS Dancu
Springer, 2022
2*2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20