Follow
Vasile Dancu
Title
Cited by
Cited by
Year
Comunicarea simbolică
VS Dâncu
Arhitectura discursului publicitar, 1999
1451999
Comunicarea simbolică. Analiza discursului publicitar
VS Dâncu
Cluj-Napoca: Editura Dacia, 2001
17*2001
Triburile: patologie a politicii românești de la Revoluție la Generația Facebook
VS Dâncu, M Orban
Școala Ardeleană, 2015
92015
The impact of economic restructuring in mono-industrial areas
D Chiribuca, M Comsa, V Dincu, T Rotariu
SOCO Project Paper 87, 2000
82000
Social behavior analysis for improving the positive energy transition
CA Sima, M Roscia, VS Dancu
Renewable Energy 196, 1325-1344, 2022
72022
Comunicarea în managementul instituțional
VS Dâncu
Marineasa, 2003
72003
The impact of economic restructuring in mono-industrial areas: Strategies and alternatives for the labor reconversion of the formerly redundant in the
D Chiribuca
Studia Universitatis Babes-Bolyai-Sociologia 46 (1-2), 23-41, 1999
71999
Patrie de unică folosință
VS Dâncu
București: Editura RAO, 2010
52010
Două decenii de comunism în Iașul universitar
S Bocancea, D Tompea, VS Dâncu
Institutul European, 2015
42015
Triburile: o patologie a politicii românești de la revoluție la generația Facebook. Vasile Sebastian Dâncu. Cluj-Napoca: Editura Școala Ardeleană, 2015. 322 p.; 24 cm
VS DÂNCU
4
Tendințe sociale și progresul discutabil
V Dâncu
Vasile Dancu & friends.–2018.–17 iul.–Mode of access: http://vasiledancu …, 2018
32018
Politically incorrect. Scenarii pentru o Românie posibilă
VS Dâncu
Editura Scoala Ardeleana 1, 378, 2016
32016
The Facebook Generation, Elections, and Political Tribes.The case of Romania
V Dâncu
Social Movements in Central and Eastern, 139-150, 2015
32015
O Românie interioară
VS Dâncu, M Orban
Eikon, 2013
32013
Poveștile, viața și moartea (50 de texte pentru 50 de ani)
VS Dâncu
Eikon, 2013
3*2013
Nimic nu e mai imprevizibil decit trecutul [Nothing is more unpredictable than the past]
VS Dâncu
IRES, 2010
32010
Politica inutilă
VS Dâncu
Eikon, 2007
32007
„Călăuzitorii ochi de sticlă ai televiziunilor”
V Dâncu
Țara telespectatorilor fericiți, Cluj-Napoca: Editura Dacia, 2000
32000
Comunicarea simbolică–Arhitectura simbolului publicitar
VS Dâncu
Editura Dacia, Cluj-Napoca, 2000
32000
Holistic Approach for Decision Making Towards Designing Smart Cities
GCLMRVSDVS Dancu
Springer, 2022
2*2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20