Creați-vă propriul profil
Citat de
Toate | Din 2019 | |
---|---|---|
Referințe bibliografice | 4602 | 3380 |
h-index | 18 | 18 |
i10-index | 23 | 20 |
Acces public
Afișați-le pe toate2 articole
0 articole
disponibile
indisponibile
Pe baza cerințelor privind finanțarea
Coautori
- Joel HietanenProfessor, University of Helsinki, Centre for Consumer Society ResearchAdresă de e-mail confirmată pe helsinki.fi
- Bruno GodeyAssociate Professor - NEOMA BSAdresă de e-mail confirmată pe neoma-bs.fr
- Daniele Pederzolineoma business schoolAdresă de e-mail confirmată pe neoma-bs.fr
- Henrikki Tikkanen, D.Sc. (Int'l Marketin...A. I. Virtanen Professor of Consumer Research & Marketing, Aalto University School of BusinessAdresă de e-mail confirmată pe aalto.fi
- John SchoutenCanada Research Chair in Social Enterprise, Memorial University of NewfoundlandAdresă de e-mail confirmată pe mun.ca
- Johanna MoisanderAalto University School of BusinessAdresă de e-mail confirmată pe aalto.fi
- Niklas WoermannAssociate Professor of Consumption, Culture, and Commerce, University of Southern DenmarkAdresă de e-mail confirmată pe sam.sdu.dk
- Robin CannifordUniversity of GalwayAdresă de e-mail confirmată pe universityofgalway.ie
- Anu ValtonenProfessor, University of LaplandAdresă de e-mail confirmată pe ulapland.fi
- Nikhilesh DholakiaProfessor Emeritus, University of Rhode IslandAdresă de e-mail confirmată pe uri.edu
Urmăriți
Joonas Rokka
Professor of Marketing, EMLYON Business School
Adresă de e-mail confirmată pe em-lyon.com - Pagina de pornire